niedziela, 2 października 2016

Mała Prośba :)

Witam wszystkich czytających... no właśnie. Tak sobie myślę czy ktoś to w ogóle czyta :). Oczywiście bloga piszę w dużej mierze dla samej siebie, ale skoro jest on publiczny, a widzę 420 wyświetleń to chyba ktoś jednak zagląda:). Tak jak widzicie po tytule post ten jest prośbą. O co ? Mianowicie o to abyście wy czytający dali mi o sobie znać pisząc komentarze:). Czasem łapie mnie straszna niechęć do pisania, więc świadomość, że jest przynajmniej parę osób które czytają i są ciekawe co dalej, motywowałaby mnie :) Dlatego raz jeszcze proszę o komentarze i pozdrawiam :).

6 komentarzy:

  1. Część. Trafiłam tu z bloga blogojciec. pl. Wyciagnelo mnie czytanie Twojego bloga. Dużo przeszlas, dobrze ze o tym piszesz. Czytam od początku i jeszcze nie skończyłam. Na pewno zostawię jeszcze jakiś komentarz. Mam nadzieję ze będziesz pisała więcej, może rozszerzysz tematykę bloga, skoro lubisz, gotować ;)
    Pozdrawiam
    Panda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z blogojciec ;) i też się wyciągnęłam... Pisz Dziewczyno, pisz, to naprawdę ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z blogojciec ;) i też się wyciągnęłam... Pisz Dziewczyno, pisz, to naprawdę ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też. Czegoś tylko nie rozumiem? To twoja bilogiczna mama?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się czyta to co piszesz.

    OdpowiedzUsuń